03.05.16

Introductie Onprove

Onprove is een bedrijf uit Waddinxveen met als missie: ‘Produceren moet saai en voorspelbaar zijn, zo verbeteren uw resultaten iedere dag!’ Marc van Amersfoort en Marco Pauw richtten in 2014 het bedrijf Onprove op. Van Amersfoort groeide volgens eigen zeggen op in verschillende productieomgevingen. Marco Pauw heeft brede ervaring in het ontwikkelen van software voor het verbeteren van productieprocessen. Ze bundelden de krachten omdat ze zich wilden richten op het verbeteren van processen in de foodindustrie. Dit resulteerde in specifieke oplossingen per klant. Van Amersfoort en Pauw kozen voor de foodbusiness omdat zij hierin hun sporen verdiend hebben. Beiden hebben in de loop der jaren veel kennis en ervaring opgedaan. Onprove heeft inmiddels zeven medewerkers.

De klanten van Onprove zijn mkb-bedrijven die meer uit hun productieproces willen halen. Want een productieproces wat optimaal draait, zorgt voor maximale kwaliteit en winst. Onprove helpt haar klanten alle processen in hun bedrijf maximaal te organiseren. Met als focus, het wegwerken van de (verborgen) verliezen. Immers iedere Euro die onze opdrachtgevers in de processen verliezen gaat ten koste van hun winst.

Onprove helpt haar klanten in vijf heldere stappen hun doel te bereiken. Door een actieve implementatie  continue verbeteren helpen zij klanten op een effectieve manier te veranderen. Zij gebruiken daarbij de Dualtask Production Software-system (MES), waardoor klanten direct helder inzicht krijgen in al hun relevante bedrijfsprocessen. Zo kunnen klanten inzichtelijk krijgen waar in te grijpen en wat de resultaten van de verbeteracties zijn.

De kernwaarden van Onprove zijn te vinden via: DNA

Vestiging Veenendaal